Thursday, April 8, 2010

"Когато едно дете каже аз не вярвам във феи, някъде умира една фея"

Мисълта ми зад този цитат е следната, нещата в които вярваме се превръщат в истина, хората сме много различни и вярваме в много различни неща. Някъде там е истината :).
Със сестра ми си говорехме на тема вампири, обикновено всичко което науча и го споделям, както и да е. Тя ми каза следното, няма вампири, или поне не по начина по който на мен ми се иска. И тогава ми каза, ако има вампири така както ние си ги представяме значи трябва да има всички митични същества от легендите, фей, леприкони и т.н.
Легендите идват от нещо, може би от някаква истина, може би отричаме нещата които не можем да обесним, но всякакви чудеса се случват по света всеки ден (някои от тях не могат да се обеснят, но е факт, че чудеса има), това не ни ли кара да се замислим че няма невъзможни неща и може би някъде там или по край самите нас има всякакви митични и необясними неща. По някога не мога сама на себе си да си обесня, защо съм толкова чуствителна на тази тема, и защо толкова се интересувам от вампири, и защо искам да разбера има ли ги? А има ли ги наистина? Това е един огромен спорен въпрос, и много хора се интересуват, но истината все още е някъде там и чака да бъде открита.
Vamp kisses

2 comments:

  1. Аз смятам, че съществува всяко нещо, в което човек вярва. Това се отнася и за вампирите. Пък, дори и да не съществуват какво лишо има в това човек да иска да вярва в нещо, което му харесва или го зарежда с положителни емоции по един или друг начин. Аз смятам, че потенциалната идея вампирите да съществуват е вълнуваща... :) Задължително прочети и другите книги защото са уникални...всяка следваща изненадва с нещо ново :) за The vampire diaries говоея :*

    ReplyDelete
  2. Благодаря за коментара, с поста имах точно това предвид, което ти си написала дано се разбира :) и разбира се ще ги прочета :P.

    ReplyDelete